Federal License Plates (USA) | Total 28.062.880 photos | HU: 583.703

last | BBX-523 | OT 93-09 | JGU-463 | AA KN-519 | AA KN-519 | OT AD-772 | FAC-183 | JYM-303 | ILT-629 | IXN-147

Mercedes-Benz E-Klasse

200–280 Sedan (W114/W115), 1967­–1976

license plates of Hungary, Oldtimers (1990)

Sződliget, Pest county
Aug-2014

 Other photos of this license plate:

Comments (12)

Nicolas Corse 2021-05-28 08:46:57 | #1

Az OT 02-13 tábla a napokban került kiadásra egy fehér Trabant 1.1 kombira (azelőtt IDH-199 volt).

+2

twiaj 2021-05-28 08:54:24 | #2

Nicolas Corse (2021-05-28 08:46:57)

Nicolas Corse
Az OT 02-13 tábla a napokban került kiadásra egy fehér Trabant 1.1 kombira (azelőtt IDH-199 volt).


Igen, elfogytak az OT-k, és elkezdték kiadni elölről azokat, amik (már?) nem foglaltak...
 :-/

+1

twiaj 2021-05-28 08:55:32 | #3

twiaj (2021-05-28 08:54:24)

twiaj
Nicolas Corse
Az OT 02-13 tábla a napokban került kiadásra egy fehér Trabant 1.1 kombira (azelőtt IDH-199 volt).

Igen, elfogytak az OT-k, és elkezdték kiadni elölről azokat, amik (már?) nem foglaltak...


Az emoji nem neked szól, csak ezzel fejezem ki nemtetszésemet a megoldással szemben... Remélem csak átmeneti....

0

szmar 2021-05-28 09:14:54 | #4

twiaj (2021-05-28 08:54:24)

twiaj
Nicolas Corse
Az OT 02-13 tábla a napokban került kiadásra egy fehér Trabant 1.1 kombira (azelőtt IDH-199 volt).

Igen, elfogytak az OT-k, és elkezdték kiadni elölről azokat, amik (már?) nem foglaltak...


Ezt a gány megoldást..

Ami érdekesebb, hogy vajon mi alapján kerülnek sorra a számok, nekem az a tippem, hogy előlről ekezdték azokat, amik nem voltak kiadva - arra mondjuk kíváncsi leszek, hogy azok is sorra kerülnek-e, amik a kivont régi motor rendszámok. Most gyorsan lekérdeztem a környékén párat, ami korábban A rendszám nem került... hibaüzenetet adott, az OT 01-84 is ki lett adva május elején, szóval van már egy pár ilyen ezek szerint

+2

DMR 2021-05-28 09:20:51 | #5

Na, akkor ennyit arról, hogy majd le lesznek cserélve a rendszámok az OT-kal együtt (egyébként állítólag visszakerült az az Autóklubos - rendszámcserés cikk...). Nem értem amúgy, OT 100-01-től miért nem jó? Esetleg nincs hozzá meg a megfelelő méretű nyomókészlet?  :D Vagy akár 6 karakterű is lehetne, mint a DT rendszámok...

+1

Flat-6 2021-05-28 10:09:34 | #6

szmar (2021-05-28 09:14:54)

szmar
twiaj
Nicolas Corse
Az OT 02-13 tábla a napokban került kiadásra egy fehér Trabant 1.1 kombira (azelőtt IDH-199 volt).

Igen, elfogytak az OT-k, és elkezdték kiadni elölről azokat, amik (már?) nem foglaltak...
Ezt a gány megoldást..

Ami érdekesebb, hogy vajon mi alapján kerülnek sorra a számok, nekem az a tippem, hogy előlről ekezdték azokat, amik nem voltak kiadva - arra mondjuk kíváncsi leszek, hogy azok is sorra kerülnek-e, amik a kivont régi motor rendszámok. Most gyorsan lekérdeztem a környékén párat, ami korábban A rendszám nem került... hibaüzenetet adott, az OT 01-84 is ki lett adva május elején, szóval van már egy pár ilyen ezek szerint


Első blikkre az a tippem, hogy azokat adják ki most, amik eddig nem voltak még kiadva, vagyis a huszonéve kivont motorokét. Délután majd kiderül a listámból, hogy így van-e.

+1

Flat-6 2021-05-28 10:29:51 | #7

Ja, hogy olyat is adtak ki most, ami elvileg már ki volt egyszer. Azt mondjuk nem lájkolom annyira...

+3

szmar 2021-05-28 10:47:08 | #8

Flat-6 (2021-05-28 10:09:34)

Flat-6
...

Első blikkre az a tippem, hogy azokat adják ki most, amik eddig nem voltak még kiadva, vagyis a huszonéve kivont motorokét. Délután majd kiderül a listámból, hogy így van-e.



Kíváncsi leszek, én most egyelőre a 0157, 0170, 0175,0192,0196,0199 amit még megtaláltam a 0184 mellett, ha ezekre jött régebben Hivatalból ideiglenesen kivonva régebbi szabályozás szerint-es találat a motor gyártójával, akkor azokat is elkezdték kilőni, ha nem, akkor ezek lehet, hogy a tényleg nem voltak kiadva anno sem. (sajnos nem mindegyikhez volt elmentve hibaüzenetem, de olyanra nem találtam egyelőre találatot, ami exportálva lett)

0

DMR 2021-05-28 11:14:25 | #9

szmar (2021-05-28 10:47:08)

szmar
Flat-6
...

Első blikkre az a tippem, hogy azokat adják ki most, amik eddig nem voltak még kiadva, vagyis a huszonéve kivont motorokét. Délután majd kiderül a listámból, hogy így van-e.

Kíváncsi leszek, én most egyelőre a 0157, 0170, 0175,0192,0196,0199 amit még megtaláltam a 0184 mellett, ha ezekre jött régebben Hivatalból ideiglenesen kivonva régebbi szabályozás szerint-es találat a motor gyártójával, akkor azokat is elkezdték kilőni, ha nem, akkor ezek lehet, hogy a tényleg nem voltak kiadva anno sem. (sajnos nem mindegyikhez volt elmentve hibaüzenetem, de olyanra nem találtam egyelőre találatot, ami exportálva lett)


Nekem ugyan nincsenek ilyen feljegyzéseim, de logikusan végiggondolva, ha hoz egy rendszámra találatot, mint ideiglenesen kivont, azt szerintem nem adhatják ki, mivel hozzá van rendelve járműhöz (magyarán foglalt), hiába nincs használatban a valóságban közel 30 éve az a tábla. Amiket itt kiadtak újból, azok szvsz. azok a külföldre eladott OT-k, amik egyszer már ki voltak adva.
Mindenesetre ha így van, akkor se lesz egy tartós megoldás, azért olyan sok exportált, és ezáltal rendszerből kivont OT nincs (más okból meg nem nagyon szoktak OT-rendszámot selejtezni), és az idő múlásával egyre több és több típus fog belépni a 30+-os körbe, tehát évről-évre gyorsabb lesz az OT-k pörgése - ez szerintem látszott már az utóbbi pár évben is.

0

szmar 2021-05-28 11:33:31 | #10

DMR (2021-05-28 11:14:25)

DMR
szmar
Flat-6
...

Mindenesetre ha így van, akkor se lesz egy tartós megoldás, azért olyan sok exportált, és ezáltal rendszerből kivont OT nincs (más okból meg nem nagyon szoktak OT-rendszámot selejtezni), és az idő múlásával egyre több és több típus fog belépni a 30+-os körbe, tehát évről-évre gyorsabb lesz az OT-k pörgése - ez szerintem látszott már az utóbbi pár évben is.


Tulajdonképp ez most a kérdés, azok a rendszámok jönnek még szóba, amik elvesztették az OT-t, és kaptak rendes rendszámot, esetleg másik OT-sat

+1

Flat-6 2021-05-28 17:20:33 | #11

Kicsit utánanézve a dolgoknak, egyre inkább hajlok arra a véleményre, hogy ezek az új 01-xx/02-xx OT-k soha ki nem adott kombók lehettek. A 00/01/02 szériából lekérdeztem azokat, amelyekhez régi rendszámos motorok tartoztak, és mindegyiket hozza továbbra is. Lekérdeztem továbbá jópár olyat is, amelyekről tudom, hogy mik voltak, de rég nincsenek már meg, és ezekre is csak a szokásos, "megadott rendszámhoz nem tartozik jármű" hibaüzenet jön, tehát egyelőre nem találtam olyat, ami bizonyosan újra kiadott. A szóban forgó, új 01-esekről egyébiránt nekem sem volt soha semmilyen infóm, pedig 2009-óta gyűjtöm az OT-kat, és számos olyan is megvan, aminek már nyoma sincs a jszp-ben. Ha viszont ezek tényleg ki nem adott kombók voltak, akkor valóban nem nagyon lesznek előrébb ezzel, mert ilyenből azért nem sok volt.

+2

HBR 2021-05-30 11:06:07 | #12

(Azt csak halkan mondom, hogy az említett 1.1-es Trabanton rohad a hátsó torony, és ez látszik a képeken is..  :D )

+1

Post a comment:

To write comments, authorization is required

Popular