Total 28.048.089 photos | PL: 868.820

last | CB 961RU | KR 986LJ | G R96 | EWI UT91 | WZ 021GE | CBY 55271 | WWL 8769M | GCH 69063 | BS 3333A | BS 3363C

Comments (13)

nywi3 2024-10-20 09:58:00 | #1

Pracownicy tamtejszego WK powinni mieć jakieś szkolenia z liczenia do 10  :D

+2

Rassvet77 2024-10-20 14:11:17 | #2

nywi3 (2024-10-20 09:58:00)

nywi3
Pracownicy tamtejszego WK powinni mieć jakieś szkolenia z liczenia do 10

Rozwiń swoją myśl, co jest nie tak?

0

nywi3 2024-10-20 15:09:26 | #3

Powiat przeszkoczył z drugiego zasobu (tablice ##XX) na szósty (tablice XX##) a potem na dziewiąty (tablice ###XX). pomijając trzeci, czwarty, piąty, siódmy i ósmy (kolejno #X##, ##X#, #XX#, ##### i ####X). Jak podaje WPTR, powiat żniński wydał 115 tysięcy tablic, gdzie żeby "dorwać się po kolei" do dziewiątego zasobu trzeba wydać jakieś 3 razy więcej tablic. To oczywiście problem z dupy, bo w niczym to nikomu nie przeszkadza, ale fajnie by było gdyby tablice były wydawane konsekwentnie  :)

+2

Rassvet77 2024-10-20 18:47:56 | #4

nywi3 (2024-10-20 15:09:26)

nywi3
Powiat przeszkoczył z drugiego zasobu (tablice ##XX) na szósty (tablice XX##) a potem na dziewiąty (tablice ###XX). pomijając trzeci, czwarty, piąty, siódmy i ósmy (kolejno #X##, ##X#, #XX#, ##### i ####X). Jak podaje WPTR, powiat żniński wydał 115 tysięcy tablic, gdzie żeby "dorwać się po kolei" do dziewiątego zasobu trzeba wydać jakieś 3 razy więcej tablic. To oczywiście problem z dupy, bo w niczym to nikomu nie przeszkadza, ale fajnie by było gdyby tablice były wydawane konsekwentnie

I słusznie, nigdzie nie ma nakazu wydawania zasobów w kolejności, w jakiej wskazane są w rozporządzeniu.

+1

AT2007 2024-10-20 18:55:41 | #5

Podzielam zdanie nywi3!
Jak dla mnie to powinno się wydawać po kolei,a nie robić przeskoki.
Wtedy byłoby przejrzyściej i czytelniej...

+3

Rassvet77 2024-10-21 10:48:49 | #6

AT2007 (2024-10-20 18:55:41)

AT2007
Podzielam zdanie nywi3!
Jak dla mnie to powinno się wydawać po kolei,a nie robić przeskoki.
Wtedy byłoby przejrzyściej i czytelniej...

Przecież wydają po kolei wybrane przez siebie zasoby. Nigdzie nie ma zapisane, że zasoby muszą być wydawane w kolejności w jakiej zostały wpisane w rozporządzeniu. Co mówi rozporządzenie? Otóż "na tablicach rejestracyjnych zwyczajnych samochodowych – pierwsza litera stanowi wyróżnik województwa, druga lub druga i trzecia litera stanowią wyróżnik powiatu, następne cyfry lub cyfry i litera lub litery stanowią wyróżnik pojazdu tworzony kolejno w układzie:". Słowo kolejno odnosi się do kolejności znaków w konkretnym układzie, np. są trzy cyfry i później dwie litery. Nigdzie z tego przepisu nie wynika zobowiązanie organu rejestrującego to wydawania zasobów z kolejnością, która nie istnieje, lecz zamawiania tablic zgodnie z jednym z wyróżnionych układów.

0

nywi3 2024-10-22 20:15:33 | #7

Nie powiedziałem przecież że trzeba batorzyć żnińskich urzędników dla tego że nie trzymają się delikatnie zaimplikowanej przez rozporządzenie kolejności, po prostu myślę że jeżeli już chcieli przy niej grzebać mogliby nie odpalać maszyny do bingo tylko wysilić się na coś bardziej finezyjengo  :D

+1

mp79 2024-10-22 21:26:54 | #8

Rassvet77 (2024-10-21 10:48:49)

Tak, jak kodeks drogowy nie wymaga życzliwości ani dobrego wychowania. Ale miło jest, gdy kierowcy jednak wykazują pewne nie wymagane prawem zachowania.
Dlatego uważam, że kolekcjonerzy tablic, i właśnie bałaganiarze, to dwie grupy osób, które nie nadają się na urzędników w wydziale komunikacji.

+2

nywi3 2024-10-23 00:04:43 | #9

Tylko tyle że chujowe kierowanie zabije kilka osób, a chujowe wydawanie tablic wkurzy kilku nerdów w internecie  :angel:

0

Rassvet77 2024-10-23 10:26:37 | #10

nywi3 (2024-10-22 20:15:33)

nywi3
Nie powiedziałem przecież że trzeba batorzyć żnińskich urzędników dla tego że nie trzymają się delikatnie zaimplikowanej przez rozporządzenie kolejności, po prostu myślę że jeżeli już chcieli przy niej grzebać mogliby nie odpalać maszyny do bingo tylko wysilić się na coś bardziej finezyjengo

Najpierw ta kolejność musiałaby być w jakiś sposób istnieć. Porównaj sobie tekst rozporządzenia z 2000 r. z tekstem z 2002 r. (który obowiązuje do dziś), ustawodawca świadomie zrezygnował "z kolejności" zasobów.

Nikt też nie odpalał maszyny do bingo, wzorowali się na innych wielkopolskich powiatach, które idą takim systemem zasobów. Swoją drogą jest on najlepszy, bez stosowania dziwnych kombinacji zawierających przeplatanki liter i cyfr. Swoją drogą układ 1A11 stosowany jest na innych rodzajach tablic, więc trzymają się kolejności, przecież nikt nie może zabronić przeznaczenia całego zasobu na inne rodzaje tablic, nieprawdaż?  =)

0

Rassvet77 2024-10-23 10:29:15 | #11

mp79 (2024-10-22 21:26:54)

mp79
Tak, jak kodeks drogowy nie wymaga życzliwości ani dobrego wychowania. Ale miło jest, gdy kierowcy jednak wykazują pewne nie wymagane prawem zachowania.
Dlatego uważam, że kolekcjonerzy tablic, i właśnie bałaganiarze, to dwie grupy osób, które nie nadają się na urzędników w wydziale komunikacji.

No właśnie, dlatego należy się pochwała dla żnińskich urzędników, że wydają tablice na samochody w najlepszych możliwych estetycznie kombinacjach, zamiast wydawać bałaganiarskie przeplatanki liter i cyfr
 :cool:

0

nywi3 2024-10-23 12:00:36 | #12

Jak chcieli sie bawić w estetyke to po pierwszym mogli od razu przejść na siódmy  :D

0

Rassvet77 2024-10-23 13:55:03 | #13

nywi3 (2024-10-23 12:00:36)

nywi3
Jak chcieli sie bawić w estetyke to po pierwszym mogli od razu przejść na siódmy

Otóż nie mogli, bo nie było jeszcze takiego zasobu   !;)

0

Post a comment:

To write comments, authorization is required

Popular